2010. február 9., kedd

A napok telnek...meg mindig hideg van...ho mar nem sok van, de a hobol vagy 6-7 cm-es jegreteg, ami nem segiti a gyalogos, illetve futo kozlekedest!

Az utobbi par napom nagyon szuperul telt...(telt?! egy `l` vagy kettö??) Itt volt Ancsa. Sok mindent sikerult megnezni, nagyon jo volt egyutt lenni!

A gyakolrati munkahelyemen mindenki gratulalt a sztenderd nemet kezfogassal, de tok aranyosak voltak, kaptam toluk egy csokor tavaszi viragot. Nagyon szep es meg illata is van (egy ferfi nem sokszor kap viragot...milyen kar:-)) Valamikor elmegyunk egyutt enni is valami etterembe, illetve majd bucsukent csinalok nekik valami magyar ebedet.

Gabor elment a WG-nkböl, most Noraval lakom egyutt. Szegenynek hianyerzete van rendesen Gabor miatt.

Mindenkinek, aki irt a 30-ik szulinapomra, nagyon szepen koszonom! Nagyon meghatodtam! Ez mindig velem lesz, ha rossz kedvem lesz, vagy gyenge leszek, vagy bizonytalan....biztos segiteni fog! ...es Ancsa neked koszonom a legjobban!

5 megjegyzés:

  1. nagyon szívesen!! ugye, milyen jó virágot kapni?:)

    VálaszTörlés
  2. Ha én meg azon hatódom meg, hogy te meghatódtál? Az meg már milyen??!! ;)

    VálaszTörlés
  3. Én is meghatódtam... Azt nem tudom, min, de azért jó volt.
    Dani, képeket is szeretnénk. Továbbá a munkahelyi élményeid és benyomásaid is érdekesek lehetnek...
    :)

    VálaszTörlés
  4. Ripetti,
    azt hiszem, hogy mind a kepeket, mind a munkahelyi elmenyeket mar leginkabb szemelyesen fogom neked tolmacsolni!

    VálaszTörlés