2010. január 27., szerda

Tegnap annyi izgalmas tortent, hogy amikor hazaertem, hallottam, hogy a valakik vannak a lakasban, akik a Norihoz jottek. Az eloszobaban allva eppen nyilt a furdoszoba ajtaja es egy elso pillanatra ismeretlen arc lepett ki. A kovetkezo pillanatban viszont hihetetlenul meglepodtem es nem hittem a szememnek: Broz Bela volt az. Nem ertettem mit keres ott. Teljesen nonszensz!:-)
Kiederült (a Robi a konyhaban volt), hogy visszajott Robi a csaladjaval, mert mennek dolgozni Izraelbe. Bela is Robival tart:-)))

2 megjegyzés:

  1. Dani, de jó hallani megint Rólad! Bélát pusziljuk! Ez tök vicces, amikor Marci szülinapja volt, összefutottunk mindkettőjükkel itt, Szentendrén...(Robi és Béla), de akkor egyikük sem mondta még, hogy mi van alakulóban. Nem soká én is rászánom magm, hogy írjak talán valamit a blogba, régóta nem tettem. Itt is történt pedig jó pár esemény közben.
    Örülünk, hogy jól vagy és hogy megy tovább az élet! Sajna úgy érzékelem, van egy rész, amit itt nem kérdezhetek meg, pedig nagyon érdekelne! :D Minden jót és hallljunk felőled!

    VálaszTörlés