2009. december 19., szombat

Nem semmi, mar par napja nagyon-nagyon hideg van Berlinben. Ez C fokban kifejezve -12, -14 fokot jelent nappal. Kerekparral szoktam kozlekedni, azonban ezen a ponton kezdetm erezni, hogy elertem a hataromat, ami a hidegben valo bicajozast illeti. 0 C fok is keves es meg is lepodtem, hogy mennyire mukodik, ha jo az oltozekem, de ez a hideg ez tenyleg faj! Az ujj hamar elkezd lefagyni es hanyinger illetve elalvas erzese kezd urra lenni rajtam. Szoval kifejezetten orulok, hogy most jon egy kis enyhules.

Amugy minden rendben, tegnap volt egy kis buli a nevtanban, fincsi foetelek illetve utana nagyon jo kis sutik.


Egyebkent tegnap megkaptam a honvagycsokkento (vagy novelo) kepeslapot Marcitol es Doritol. Koszonom szepen!:-) Megkertek arra, hogy tegyem fel a blogra, de azt nem mondtak, hogy melyik oldalat, igy kenytelen vagyok mindkettot feltenni:-).




4 megjegyzés:

  1. oké, oké, hogy most is nagyon hideg van berlinben, de azért ezen kívül is történhetett egy s más..:)

    VálaszTörlés
  2. igen-igen, posztot szeretnénk végre, tudni, hogy mi van veled!!!...meg amíg el vagy tűnve, az én blogomban nincs komment. ;)

    VálaszTörlés
  3. igyekszem, igyekszem, ma este megprobalok valamit alkotni;-)

    VálaszTörlés
  4. Dorka, vigyázz, nagy kommentelő vagyok....:)

    VálaszTörlés