2009. november 4., szerda

Einbau

Tegnap a Robieknal aludtam, mert ma 5:30-kor keltunk...beepites volt a Gorki Park kavezoba. A feltulaj renelt par tablat belulre es a kavezon kivulre, amire irkalni lehet (leginkabb az ott dolgozok es leginkabb a kinalatot). Ezen kivul par kasposzeruseg es elektromos kapcsoloszekreny ajtaja. Szep voros tobbretegu fa lemezbol keszitette el a Robi, amit ma be is epitettunk. Reggel 6:30-tol kb. delutan 14:00 tartott a moka. Nem minden stimmelt ezert volt ilyen sok ido a be- es felszereles. Kozben az eso is eleredt, majd egy kis havaseso utan a ho is divatba jott. Ez nem lett volna gond, ha csak az ablak masik oldalarol kellett volna figyelni a dolgot, de sajnos nem. Kint is vagy 1,5 orat dolgoztunk. Vegul jol sikerult azt a par hibat tekintve, amit Robi a bebire fogott (november 6-ra van Bea (Robi baratnoje) kiirva szulesre), vagyis ezert nem tud ugy dolgozni es koncentralni...Termeszetesen a munka vege fele mar minden anomaliat a bebire lehetett fogni, sot mar en is igy tettem, vegul is pszichologus vagyok, igy empatikus is, es igy engem is hasonloan erint a bebi szuletese, mint Robit.:-) Az idojarast mar kezdem nagyon utalni, aminek minosege nagyon fontos az eletemben.
Ja, vettem egy bongot, amit szabad ido eseten utogetek, gyakorolgatok rajta.
...es persze voltam a pankow-i polgarmesteri hivatalban, ahol alairtam egy megegyezest a gyakorlatkezdesemmel kapcsolatban. Itt megint felhivtak a figyelmemet, hogy penzre ne szamitsak! A hivatal amugy most renovalas alatt van, meg a regi toldozgatas-foltozgatas latszik rajta, amit gondolom a regi rendszerben, illetve az elmult 20 evben vegeztek rajta.

2 megjegyzés:

  1. ...divatba jött:)) azért u2-ék még a hóval együtt se lesznek rosszak holnap, gondolom! az idő itt se jobb, ha ez megnyugtat, bár hó eddig csak nyugat-mo-on esett...miközben emcsiéknél érő kiviket láttunk!(bár lehet, hogy a kivi télen érik..?)

    VálaszTörlés
  2. :-)Hat az a savanyu kiwi, amit 500 g-os kiszerelesben adnak telen eleg olcson, az lehet, hogy pont ez...

    VálaszTörlés