2009. november 2., hétfő

A hetvege is munkaval telt. Befejeztuk a festest. Tok jo lett. Kozben vettem egy bongot, s neha azt utogetem:-). Szorgalmasan jarok futni, keszulok a maratonra...remelem el is jutok oda (ez meg allandoan bizonytalan). Neha Noraval es Robival futunk, legutobbi kozos futasra Glenn is eljott egyenesen Californiabol:-) Sajnos itt a bulik hajnalban kezdodnek, igy legutobb is meg a kezdet elott ejjel 1 kor leleptem.
Mar nagyon sok mindent atvettunk a Halloweenbol, de meg nem mindent...Itt ez nagyon durva...tisztara, mintha szilveszter, karacsony, vagy farsang lenne. Mindenki (gyerekek is) kulonbozo jelmezekben jarkalnak az utcan (meg reggel is talalkoztam egy-kettovel), s akkor meg nem is lattam a tokoket. Noraek vettek tokot, es megcsinaltak sutotoknek...dehat ez a tok ez a felelemkeltesre valo es nem fogyasztasra...hehehe... Szombat este beultunk futas utan egy etterembe. A lanyok (Nora es latogatoi: Judit es Edit) elveztek a minden nap, minden idoben Happy Hour koktelokat. Az itallapon ott van a normal ar es a happy houros is...normal arat nem tudsz fizetni, mert mindig happy hour van.
Az ido szar, vagyis hideg van es esik.

2 megjegyzés: