2009. november 8., vasárnap

Munka, munka, munka...Ezen a heten is folytatolagosan.
Csutortokon este megtartottak a u2 koncertet. 18:30-ra volt kiirva, es 19:30-ig tartott volna, de, ahogy egy kedves volt Repülogephajtomu-tanarom mondta:"amenyivel kesobb keztuk az orat, annyival korabban fejezzuk be", itt most majdnem ervenyesult. 19-kor kezdtek es 19:30 kor vege volt. Kb. 6 szamot adtak le, de raatszasrol almodni se lehettett. Az elso szamtol (One) tereszetesen kirazott a hideg, meg a kovetkezo 2-3 is tok jo volt, de az uccso, az valami szamomra ismeretlen darabon majdnem bealutam. A szinpadtol kb. 300 meterre alltam (alltunk: Nora, Gabor (Nora baratja), Aniko (Nora baratnoje, ismerose Playbek szinhazasok mindketten). Lehetett latni a borsoszemnagysagu emberek mozgasat a szinpadon. Ez nem segitett az egyuttes beazonositasaban, de az oriaskivetito es Bono osszeteveszthetetlen auraja igen. Volt valami izgalmas az egeszben. Ja a Branderburgi Kapura vetitett Vj-s alkotas nagyon ol nezett ki!

Penteken elmentunk Belaval Hannoverbe, mert vettek az eBayen egy konyhat, amit le es szet kellett szerelni es elhozni Berlinbe. A leszereles elegge melos volt, kozben a mosogatobol a vizet elvezeto csobol visszafolyt valami budos folyadek, aminek az illata a vagott noveny tobb napos illatahoz hasonlitott. Ebben dolgoztunk... s amikor ez osszeert az izzadsagszagunkkal...hmmm..
Hannoverbol nem sokat lattam, de most mar biztos vagyok benne, hogy amit nalunk hannoveri villamosnak neveznek (pl. 3-as, 42-es) az tenyleg van hannoverben, nem is jobb az allapota, csak a jaratszam az elektromosan van kijelezve a mi muanyag-tablas megoldasunkhoz kepest...Oda es vissza is atmentem kelet es nyugat No. hataran, amire az autopalya mellett Magdeburg utan egy ortorony emlekeztet. Lattam utkozben a HEXAL gyogyszergyarat is:-)

3 megjegyzés:

  1. Hű, hát elég pofátlanság tőlük, hogy csak ennyi energiát öltek bele...Egy ingyenes koncertbe. ;) Télleg pofátlanság...A hangulat, na igen, meg Bono kisugárzása, - asszem ezek voltak azok a pontok, ami miatt ajánlottam jó szívűen, hogy ha tudsz menj el! Nekem a Katowice-i koncert felejthetetlen volt ebből a szempontból.

    VálaszTörlés
  2. pofátlanság ide-vagy oda, azért rettenetesen irígy vagyok

    VálaszTörlés
  3. hát én is túléltem volna azért...

    VálaszTörlés