2009. november 16., hétfő

Mivel az utobbi 1 het elegge stresszes volt, idom semmi, otthon meg nincs internetem, ezert a blogra sem sok minden kerult fel. Ez most sem fog sokat pozitiv iranyban valtozni, pedig vanna kepeim is, meg meselni is, csakhat idom nincs. Ha tudom, kesobb felteszem a kepeket.
De azert probalok torleszteni:
Mult vasarnap Mikivel elmentunk Alt-Tegelbe (Berlin egyik resze), meg egy masik kulvarosi reszbe, kicsit korulnezni. Nagyon j volt, hogy kicsit kiszabaultam a 4-5 emeletes hazak nyomasztosagabol, ahol nem lataom vizszintesen iranyban a horizontot. Elsetaltunk az egyik Schrebergartenbe (kiskertes, weekendhazas kerulet). Sok kertitorpe es barkacsolt megoldas, farol alma, amirol kepet is csinaltam, de arra aztan vegkep nincs lehetosegem, hogy ezzel tokoljek (bocs, engem zavar legjobban!).
Alt-Tegelben Berlin kozpontjatol eszak-nyugatra van. Egy falu, ami mar berlinhez tartozik, az egyik berlini to partjan helyezkedik el. Szep es nugodt kis kornyek. Sok ilyen falu van itt, ami valahogy meg orzi a helyi hangulatot, ugyanakkor osszeolvadt a nagyvarossal kozigazgatasilag.

Szombaton elmentem a CHB-ba, mert tobben hivtak egy tancszinhazi darabra. Amikor odaertem kiderult, hogy en ott vagyok, akik hivtak, meg nem jonnek. Kifizettem a 10 euros belepot es beultem. Meglepetesemre sokkal jobb volt, mint amire szamitottam. A cime Tojasej.
32 db flamingot helyeztek el a szinpadon. Ezek helyzetet kombinaltak es kozben a vezerfonal meglete mellett kulonbozo zenekre (Rave: Bolero, Koop, Sting....) improvizaltak. Flamingon kivul tojasok, kockacukrok es cigik szerepeltek a 7 fos eloadoi tarsulatban. A CHB kavezojanak nagy ablafeluletet (a szinpad/szinter hattere) eszmeletlen jol kihasznaltak. A tojas szepen szetkenodott rajta, kozben az ablak masik oldalan az utcan csak neztek az emberek, de ezt is kihasznaltak es egy kis interakciot is csaltak az egeszbe. Egy idosebb part pl. az utcarol hivtak be a darab kozben, majd amikor beertek a nezoterre ujra udvozoltek az eloadok part. Mindez mozulatokkal es hangokkal. Ezt kovetoen elmentunk (Robi, Eszter es Iringo (szinesznok), Imola, Gabor, es meg Imola ismerosei (Jan szimpatikus pszichologus hallgato, Peter (Imola baratja) novere Julia) a Lidoba, ahol a Rotfront lepett fel. A hely eleggen nagy, alkalmas koncertek rendezesere, de elegge lehuzos. Valami 9 euro volt a jegy (Robieknak hala ingyen bejutottam), a wc azon belul 50 cent!?, a sor 0,33-as es a legolcsobb 2,80 euro. A soros uveg melle meg kapsz egy kupont, amivel ha visszaviszed az uveget, par cent is uti a markodat:-S
Kepzeljetek el a Lidoban talalkoztam egy lannyal, akivel meg 10 evvel ezelott jartunk a Goethe intezetben Magyarorszagon nemet tanfolyamra. Tok vicces volt, hogy ennyi ido utan itt futottunk ossze!

6 megjegyzés:

  1. asszem talán mintha tojás-éj lenne, nem héj, Weöres után szabadon...

    VálaszTörlés
  2. igazad van, sajnos nem tudok olvasni, angolul, ahogy kiirtak meg plane:-)...de a muveszeknel majdnem mindegy, mindenbol mindent lehet csinalni...most kijavitom

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Lakással, futással, munkával, lányokkal, evéssel, ivással mi a helyzet???

    VálaszTörlés
  4. nam baj ha ritkábban irsz nem kell annyit olvasni :P

    VálaszTörlés
  5. az adventi akcióra is lehet kommentelni?:)

    VálaszTörlés
  6. kicsit keson olvastam a kerdest az akcioval kapcsolatban...:-( ...:-)

    VálaszTörlés