2009. szeptember 18., péntek

Első teljes nap: szept. 17.

A nap céljai:
- kerékpár összeszerelés
- telefonkártya és -szám vásárlás
- kerékpározás
- futás

Teljesített célok:
- kerékpár összeszerelés röviden: macerás volt a sok ragasztószalagot eltávolítani a bicajról, az összerakás az már gyerekjáték volt. Szelektíven: a kartondobozról szinte minden ragasztószalagot leszedtem és bedobtam a sárga kukába, míg a karton a zöld kukában kellett, hogy landoljon. ISO vagyok!
- bip bip a t e l j e s í t é s n e g a t í v !: addig jutottam el, hogy áttanulmányoztam a szóba jöhető kártyás tarifákat (www.handytarife.de).
- kerékpározás meg volt, nem kis tartalommal: elhatároztam, hogy mindennemű útközbeni segítség nélkül eljutok a Ku'damm-hoz. Elindultam, élveztem a napsütést közben, majd egy kis kerülő után már majdnem azt hittem, hogy jó irányban megyek...az egyik lámpánál megkérdezte tőlem egy német ürge, hogy merre van a Brandenburger Tor. Én elhesegettem, ahelyett, hogy együtt kitaláltuk volna, hogy merre is van az a hely, ahová ő menni szeretne én meg kb. 10 perce haladtam el mellette. Miután elment az ürge, álló helyzetben tartózkodtam a lámpánál. Hátulról az IKARUSoknál megszokott légfék túlnyomását szabályozó szisszenést hallottam, de hátranéztem és nem volt ott semmi. Akkor már csak egy dologra tudtam gondolni: az egyik kerekem a ludas. De miért? hogyan? mitől? Álló helyzetben? Nulla terhelés alatt? Elképzelhetetlen, de mégis. Sajnos elfáradt a belső, amit a Decathlonban vettem és a megadott adatok alapján jónak kellett volna lennie. Sajnos azonban az átmérője nagyobb volt, mint a szükséges, ezért be kellett gyürmélnem a külsőbe, ami így teljesen logikusan idő előtti kopáshoz vezetett.
A bicót gyalog toltam haza, közben érintve több nevezetességet (Chekpoint Charlie, Potsdamer Platz). Egy piacon egy kis hasábburgonya az eladótól, aki akcentusom alapján olasznak gondolt?!, majd haza.
- futás: lefutottam a kerékpárboltba, ahol hosszas magyarázkodás után sikerült meggyőznöm őket, hogy van olyan belső, amilyet én szeretnék és hozzanak már nekem (egy hét alatt hoznak is 8.80 €-ért, amit ma máshol 6.50 €-ért láttam, de ez is drága szerintem), majd elmentem a Kreuzberghez és jó kis résztávos edzést csináltam. Ezután megáltogattam Imolát, aki a nővérénél, annak gyerekére (Vince-aranyos 2 éves kissrác) vigyázott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése