2009. szeptember 29., kedd

Ma délelőtt hívott Robi, hogy átmehetnék segíteni nekik, mert még mindig folyamatban van a lakás átalakítás és van mit csinálni. El is indultam, eső nem esett csak szitált (itt sokszor ez a csapadék), majd pár perc múlva szakadt...nem baj én már a kerékpáron ültem, így mindegy volt....meg is áztam jól...Robiéknál száraz munkaruhába öltöztem, majd szorgalmasan gyakoroltam új, asztalos mesterségem alapjait: bútor festés, lakkozás, összeszerelés. Nagyon jó, hogy felajánlottam, hogy segítek és Robiék élnek is a lehetőséggel, hogy munkával/kikapcsolódással szolgáljanak nekem a munka- és szállás keresés mellett. Ha csak ezt csinálnám egész nap, biztos becsavarodnék.

1 megjegyzés:

  1. Dani ez nem komment!:D
    Felhívtam a szervízt a telefonoddal kapcsolatban, tudták is hogy miről hadoválok, de azt mondták, hogy az illető, aki ezzel foglalkozik legközelebb hétfőn lesz...úgyh ennyi, hétfőn ismét próbálkozom...ric

    VálaszTörlés