2009. szeptember 21., hétfő

Vasárnap gyünyörű napra virradtunk...Berlin Marathon 2009. Csak szurkoltam, de felállt a hátamon a szőr attól a hangulattól, amit ott tapasztaltam. Rengeteg versenyző, de mégtöbb szurkoló! Fantasztikus hangulat volt. Ja és láttam élőben Haile Gebrselassie-t! Nagyon sok dán és olasz versenyző vett részt a versenyen (legalább is rajtuk látszott, hogy honnan jöttek). ((A Sashegyi Gepárdoknak is jó lenne - ha elkészül majd valamikor az egyenpóló -, ha lenne valami nemzeti azonosítás a szöveten....ha netán külföldön futunk.)) Az első 6 helyezett ideje a következőképpen alakult:


1 1 » Gebrselassie, Haile (ETH) M35
2:06:08
2 6 » Kiprop, Francis (KEN) MH
2:07:04
3 13 » Terfa, Negari (ETH) MH
2:07:41
4 10 » Debele Tulu, Dereje (ETH) MH
2:09:41
5 11 » Kering, Alfred (KEN) MH
2:09:52
6 42 » Assefa, Girma (ETH) MH
2:09:58

Csináltam pár képet én is a teljesség igénye nélkül:


Van egy videóm Haile-ről, csak nagyon nagyra sikeredett s nem tudom feltölteni:-(

Jósza Gábor és Molnár Barabara 2:48:26-tal értek célba.

4 megjegyzés:

  1. Fúúú, azt a videót szivesen megnézném... tök jó lehetett a verseny, nagyon irígykedek!!

    VálaszTörlés
  2. De jó volna megint "tudni" futni egy maratont..., pláne Berlinben..., vagy..... legalább megnézni? :)

    VálaszTörlés
  3. Hát igen...én most abban a korban vagyok, amikor te a legjobb időidet futottad vabubus. Ha lesz alkalmam, megmutatom a világnak!:-)

    VálaszTörlés
  4. Alkalom, az tuti lesz! A többit te rakod bele! ;)

    VálaszTörlés