2009. szeptember 19., szombat

Ma sokáig lustálkodtam, majd kis reggeli és bevásárlás után elindultam bicajjal a városba. Nem kellett sokat várni megint kaptam egy defektet. Nem hittem el egyszerűen, hogy otthon fél évig semmi, itt meg kettő 3 napon belül, ráadásul ugyanaz a kerék, két különböző kilyukadási móddal.
Ezt követően a programomat a belső vadászat határozta meg, miután hazatoltam a bicajt. A közeli metrónál vettem egy csövitől egy jegyet 2,10 € helyett 1 €-ért (ez úgy lehetséges, hogy a kijáratnál elkunyizzák az utasok már feleslegessé vált, de még (2 órán belül) érvényes jegyeit. A projekt sikeres volt, találtam belsőt:-)

3 megjegyzés:

  1. Jó volt ma hallani Rólad! Kitartás Dani, csak azt tudom mondani. Mutasd meg a világnak, ha már nekünk nem sikerült!:D

    VálaszTörlés
  2. Örvendezve olvassuk blogodat itt a pesti éjszakában! Akkor ma szinkronicitásban volt részünk. Én is a bringaszerelés-amortizálás jegyében töltöttem a napot. Reggel megszereltem Dóri kilyukadt kerekét. Ez után délelőtt egy általam zöldnek vélt, de a fizika törvényei szerint valójában piros lámpánál Dóri szépen becsületesen megállt, én pedig hátulról elegánsan belerongyoltam pont a frissen szerelt kerékbe. Ennek eredményeképpen Dóri hátsó kerekébe a meglévő mellé egy újabb, de már tolerálhatatlan mértékű nyolcast alakítottam. Hát így történt, hogy Dóri busszal folytatta útját az Andrássy út felé.
    Ennyit a budapesti kis színes történetekről. Várjuk további bejegyzéseidet és ha bármi kerékpáralkatrészre szükséged volna csak szólj!
    Üdv!
    M+D

    VálaszTörlés
  3. :-)))
    Éljen a királydinnye és a közlekedés közbeni elkalandozások szezonja!!!

    VálaszTörlés