2009. szeptember 24., csütörtök

Tegnap a gasztronómiai hiányérzetemmel hajtva csináltam egy bablevest. A bökkenő csak az volt, hogy az uccsó, fűszerezős fázisban a borstartón nem több kicsi, hanem egy nagy lyuk tátongott. Ezt hozzáadva ahhoz a bátor karmozgáshoz, amit kicsi áteresztőképesség esetén teszünk, a várt eredménnyel ellentétben több bors szóródott a levesbe. Némiképp szerencsém volt, hogy néhány babérlevél még úszott a nedű tetején, ami meggátolta a borssivatag teljes elmerülését. A helyzetet kihasználva 34%-os borselvonást tudtam létrehozni a kezdeti 100%-os adaghoz képest. Így a leves nem ehetetlen, hanem igenis csípős lett. Sok kenyérrel ajánlom!

Este megnyitották Berliner Liste 2009-t (Godot Galéria kiállítása). 4 szinten vannak festmények, fotók, dizájnos tárgyak...stb elhelyezve. Az volt a benyomásom, hogy egy jó része giccs, a másik része unalmas, a harmadik részét én is meg tudom csinálni, a maradék meg kreatív volt...sajnos az utóbbi kategória a legkisebb. Georg Güttinger képei tetszettek pölö.

Amúgy: elküldtem pár önéletrajzot pár napja, elküldtem pár érdeklődésfelkeltő bemutatkozást lakáshírdetésekre, de eddig még semmi. A kilátások nem túl kecsegtetőek:-(, de mindig lesz valahogy.:-)

Mostanában kezd igazán hiányozni az otthon jól bejáratott, sokfunkciós életem.

2 megjegyzés:

  1. Mi itthon nagyon drukkolunk Neked. Van egyébként egy mentőötletem. Vész esetére. :))
    Lehetnél Meki pszicho-mókus. Leülsz egy közeli Mekis kajáldába, és rendelsz. Kiteszel egy papírt, hogy munkanélküli problémamegoldó vagy. Az emberek kiváncsiak, odajönnek, és zseniális érzékednek köszönhetően tényleg megoldást találsz a problémáikra, amiért cserébe búsásan megfizetnek majd. De még kidolgozom ezt az ötletem... :)) Üdv, jó éjt!!!

    VálaszTörlés
  2. :-) Az alapkoncepció nem rossz,...ha ez a tevékenység feltűnne a Mekinek is, akkor a Mekivezető édesanyjával való kapcsolatára (vagy házaséletére/annak hiányára vonatkozóan) teszek pár utalást, amitől elvörösödik és ő is leül hozzám egy kis csevelyre...

    VálaszTörlés