2009. október 14., szerda

A mobiltelefonom (garancias) allandoan 100%-os toltottseget jelzett, ezert elvittem meg otthon aug.25-en a szervizbe, hogy orvosoljak a problemat. A foszer azt mondta, hogy nem tudja mikor lesz kesz, de valoszinu par nap...amugy meg sms-ben ertesitenek, ha kesz van. Azota en most kint vagyok, a telefonom, meg meg mindig nincs kesz. Neztem a fogyasztovedelem honlapjat, vannak tapasztalatok ilyennel kapcsolatban:
1
2

Ha barkinek barmi otlete, vagy tapasztalata van ezzel kapcsolatban, szivesen veszem, ha megosztja velem. Egyszer jo lenne mar, ha nem a felhasznalo, fogyaszto huzna a rovidebbet, hanem a kereskeo, a multi stb...vagyis senki se szivjon leginkabb...ne legyenek kiskapuk es zavaros szabalyozasok...

2 megjegyzés:

  1. Nos, én a mai nap egy tubus pillanatragasztóval szereltem meg a telefonomat. Ha gondolod szólok az oktogoni szervízeseknek, hogy próbálkozzanak ők is ezzel! Egyébként épp ma hoztam át Feritől a berlini képeidet, így egy hónap után. Tök jó volt nézegetni őket, főleg ebben a takony időben!

    VálaszTörlés
  2. Ugyes vagy, gratulalok!:-) Az ido meg tenyleg gaz, bar ma itt csodalatos...

    VálaszTörlés