2009. október 25., vasárnap

Penteken a Belaeknal dolgoztam: polora valo nyomatokat vagtam ki, meg egyeb finomsagok:-) Kicsit monoton volt, de az adatrogzitesben es az arfelmeresben megedzodtem.

Szombat mozgalmas nap volt. Delutan az uj uzlethelyseg munkalatai: gletteles, kis festes.
Este elmentem egy futoversenyre (Nike Human Race Light Run 10 km). A nevezes 12 euro volt, ami egy kis zsakot, dry-fit (büdöspolo) polot, egyszer hasznalatos csipet, a frissitest es a futast tartalmazta. Magyarorszagon ez ugy nez ki, hogy ennyi a nevezes, es futhatsz, meg kapsz valami frissitot, de ha polot szeretnel, azt kulon megvasarolhatod plusz par ezer forintert...Szerintem a BSI is csinalhatna nemet modra, nem hiszem, hogy csak a penzen mulik, vagy pont azon, hogy azt a penzt hogy hasznaljak fel... A futas 2 koros volt. Nem tudom ki talalta ezt igy ki, de a masodik korben meg az elso koruket csinalokat sikerult beerni. Onnantol kezdve sok energiat az vitt el, hogy ezt a lassabban futo embertomeget kellett kerulgetni. Nem volt kellemes, sot nagyon frusztralo volt. Ettol fuggetlenul uj rekordot futottam ilyen tavon: 35 perc 26 mp-el. Eees 17. lettem az 5097 emberbol, vilagviszonylatban meg 192. Eees csak egy no elozott meg.:-) Az eredmenylista ITT tekintheto meg a Nike+-ra kattintva.

A futas utan hazamentem, majd 2 ora mulva Robival es Krisztiannal (Robi Hamburgban elo baratja) elmentunk egy hazibuliba, amire Nora es Gabor (Imola ismerosei: Nora osztondijjal van itt, logopediaval, beszedtechnikaval foglalkozik, Gabor (nem akarok hulyeseget mondani, de valami tudomanytortenesz vagy mi es most itt dolgozik par honapig) hivott minket el. A hazibuli egy berhaz 2. emeleten volt egy maganlakasban. Rengeteg ember, rengeteg pia, a nappaliban elo koncert, rendesen dobbal, gitarokkal, trombitaval, felettuk egy nagy mukodo diszkogomb, az oldalso falon egy hatalmas DISKOTHEK felirat. Termeszetesen jol elvegyultem magyar kollegaim soraiban. Nagyszeru, hogy minden gond nelkul koncertezhettek ejfel utan is, senki nem jott fenyegetoen, hogy hivja a rendoroket (lehet, hogy a lakotarsak bejarati ajtaja ala csusztatott fejenkenti 100 euros az oka?) Kicsit ossze-vissza es sokat ittam. Eredmeny: erosen zavaro masnapossag, amit Noraval es Robival kozos futassal orvosoltam...ezt a modszert mindenkinek ajanlom!:-)

Globalozacio: nagy gaz, ha a McDonaldsbol kiaramlo illatoktol eszembe jut Magyarorszag es az otthonom?:-)

6 megjegyzés:

  1. jaj, ez a sok lassú ember, hát mit keresnek egy futóversenyen?! nem lehet, hogy ez inkább akadályverseny volt élő akadályokkal?:)
    Én meg már azt hittem, Robbi maradt a saját koncertje után egy kicsit a városban és ő kísért el a házibuliba:) miért nincsenek egy ideje ékezetek? és akkor ennyit mára az összefüggően felépített hozzászólásokból...

    VálaszTörlés
  2. - :-) en eloszor nem is lattam az osszefuggest, de tenyleg Robi es Robbie... majdnem egy kutya.
    - ekezetek nincsenek, mert miota nincs netem otthon, csak a muhelyben tudok netezni, ott meg csak nemet billentyuzet van...az tartalmaz ugyan ekezeteket, de a mennyiseg es minoseg nem kielegito sajnos. Van ü,ö,i es ä...egyet ebbol mi kapasbol nem hasznalunk...szoval nagyon felemas lenne csak ezeket hasznalva...

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a gyakorlathoz és a futásteljesítményedhez is!Ügyi vagy, csak így tovább!
    Tipp: a német klaviatúrán a backspace mellett balra van egy ' jel vagy ilyesmi. Ha azt megnyomod és utána nyomsz mondjuk egy o betűt akkor egy ó-t kapsz. Ugyanígy az i-vel, u-val és e-vel sötöbö, azt hiszem csak a hosszú ö-t és ü-t nem tudod ezzel a módszerrel produkálni!;)

    VálaszTörlés
  4. ok, akkor most kiprobalom!:-) Sikerült! Alt+felülvesszö majd simán az adott betü...mondjuk nem fogom hasznalni, mert meg mindig csak felsiker es nagyon maceras.

    VálaszTörlés
  5. Dani! Bár Robbie-ról lemaradtál, most hallottam a rádióban, hogy lesz ingyenes U2 koncert a fal helyén, bár nem tudom pontosan, mikor...Még ha nem is vagy nagy rajongó, ha van időd, ne hagyd ki! Én is koncerten szerettem meg őket igazán, fantasztikus hangulatot csinálnak!

    VálaszTörlés
  6. másnaposan futás?! oh gott, akkor nem érezted, hogy kerülgetned kell mindenféle árnyakat? ;)

    VálaszTörlés