2009. október 22., csütörtök

Szoval kedden voltam interjun.
Idoben indultam, a nap is sutott, es az utca se volt hosszu, ahol a Nevelesi es Csaladi Tanacsado van, megse talatam, s a sokadik ember se tudta mirol beszelek, igy annak ellenere, hogy a 10 orakor kezdo interjura 10 perccel hamarabb odaerhettem volna, csak 10:10-kor voltam tenylegesen ott. Mar vartak, mondanom se kell...A moderator pszichologus pasas, viccelodott, hogy nauk ez az elso proba, hogy ide talal-e az illeto.:-) Szoval tenyleg oldott hangulatban kezdodott. Kb. 45 percet voltam bent a teamen, ahol most 4-en voltak es 2-en hianyoztak. Volt egy adminisztrator szeru, egy pszichologus csaj, a moderator es egy szocmunkas csalaterapeuta. Itt eleg nagy hangsulyt fektetnek a rendszerszemleletre, ahogy en ertettem. Hasonlo a mukodesmodjuk, mint nalunk a Nevtannak, csak ok a kozoktatasi intezmenyekkel nincsenek olyan szoros kapcsolatban. Roviden: ok bemutatoztak, majd kerdezet, meg elmondtak, hogy hogy nezne ki a dolog. Elmeletileg 6 honap gyakorlat lenne, heti 30 oraban, ami rugalmas, de meg kell lennie. Mivel ereztettem a dologgal es az elethelyzetemmel kapcsolatos bizonytalansagokat, sikerult 3 honaposra lealkudni a dolgot. Tegnap irtak vissza, hogy felvennenek gyakorlatra. Sajnos fizetni nem tudnak, es egyenlore egy statuszt igy is elvesznek toluk...mindegy ugy vagyok vele, hogy 3 honapot kenyeren es vizen is kibirok, akarmi van.

Amugy Belaeknal dolgozgatok a napokban, meg a kovetkezo hetekben. Ma villanykorte foglalatokat szereltem be az uj polonyomo muhelyben. Izgi volt, ilyet sem csinaltam meg, foleg, hogy az elektromossag tudomanya nagyon tavol all tolem. Az egyik szobaban, ahol szereltem, ket helrol jott egy izzoba az aram, ami azt eredmenyezte, hogy egyik kapcsolo allasban kicsit, a masikban nagyon egett.:-) ez ugyebar nem annyira jo, igy elkezdtem okoskodni, hogy mit kene hova kotni, hogy jo legyen. A haz nem egett le es sikerult vegul.
Holnap valoszinu festeni fogok, tegnap meg a polonyomasban es a nyolatok kivagasaban segitettem. Tegnap elott mar messze van, de akkor meg menetet vagtam, aluminium lapot furtam es csiszoltam. Nem mindennapi....

Ja egy kerdes: pisiltetek mar ugy, hogy egy macska nez titeket? Erdekes elmeny:-)

4 megjegyzés:

  1. Kenyeret meg vizet majd küldünk ;) De tényleg, ha valamiben tudunk segíteni (akár anyagilag is) szólj nyugodtan. Részemről egyelőre le a kalappal, jobban bírod, mint mi Dubaiban! :D

    VálaszTörlés
  2. Most még kenyér és víz, de mondom én, lesz itt BMW!
    Ja, hát macska az még nem nézett pisilés közben, de egy törpe minden áldott nap! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a kenyer es viz mindenkinek felkelti a figyelmet...azert nem ilyen rossz a helyzet:-)

    VálaszTörlés
  4. különben is, mint tudjuk a német zsemlénél és kenyérnél nincs finomabb! :)
    nagyon jó lehetőséget szereztél, hipp-hopp belerázódsz, a 3 hónap is elhussan, és utána gyakorlattal már elhódítod a világot!:)
    ja, és szeretjük az electro-t, de lécci, nem magadba ereszteni, klar? :)

    VálaszTörlés