2009. október 4., vasárnap

Pénteken Imolával csináltunk egy finom csirkés-ananászos-almás-currys egyveleget rízs körettel. Fincsi lett.

Robiékál befejeztük az átalakítást, nagyon szuper lett...és kaptam pénzt is a munkámért, ami külön jó, ha az ember segít, meg tapasztal és jól is érzi magát.

Még pénteken megmutatta Robi a Ballhaus-t, ami egy nagyon kellemes kis szórakozó hely. Kicsit retro feeling. Sokan vannak, sokfélék, öreg taták is táncolnak (az egyik 80 éves minden 15 percben más csajjal nyomul)...megismertem Charlie-t egy korosabb magyar DJ-t, aki robogóval közlekedik Budapest és Berlin között, és nagyon nem szereti ha fényképezik...messziről észreveszi és beszól...velem is ezt tette...de amúgy barátságos figura.


Szombaton délután - okosan kivárva az eső elmúltát - elmentem a németek nemzeti ünnep napján - amit jól beszívtam, mert nem vásároltam és minden zárva volt...és itt vasárnap is minden zárva van - a Tiergartenbe, ahol hosszú soron keresztül lehetett enni, inni, játszani, céllövöldézni, trafikolni...szóval mindent. A lényeg, amúgy nem ez, hanem a Riesen (Óriások), akik miatt leginkább idegyűlt az a sok ember. Ezek Marionettfigurák kicsit nagyban, valami francia színházi társulattól. 7-15 m-es nagyságúak a figurák és egész emberien mozognak. Egyet láttam éjszaka: mozgott a mellkasa és horkolt... Én nem vártam meg az attrakciót, mert előjött az emberfóbiám...inkább hazamentem és megnéztem az interneten,...helyette elmentem egy félmaratoni városnéző futóedzésre:-)

7 megjegyzés:

  1. Szia,

    Ezek az óriás figurák igencsak érdekesek. Megnéztem a videókat, de nem tudtam eldönteni, hogy emberi, vagy gépi erővel mozgatják-e. Mert ha emberi, akkor elég kevesen megoldják. Ha pedig gépi, akkor nem értem, miért van több ember körülötte, mikor azt gondolnám, hogy egyvalaki kattintgat egy laptopon és kész.
    Erről mesélj még kérlek.......

    VálaszTörlés
  2. Ahogy en lattam a gep tartja a sulyat es mozgatja a nehezebb reszeket, a segedek meg a kisebb, emberi erovel mozgathato reszeket...biztos megoldhato lenne 1 lap-toppal, csak ez egy szinhazi tarsulat is egyben...mindenkit lehetne szabadsagra kuldeni es mas lenne benne az improvizacios ertek...

    VálaszTörlés
  3. Hmmm. Értem. Jó lenne, ha egyszer ide is eljönnének. Dani please...

    VálaszTörlés
  4. Szia Dani! Ezek az óriások nekem is nagyon bejönnek! Mondjuk lehet, hogy a tömegiszony belőlem is előtört volna, így ezt megértem, azért mégis picit sajnálom, hogy nem csináltál szép képeket az eseményről...A felújításhoz meg gratula, szerintem szuper, hogy ebbe is belekóstóltál, - önző módon itt most arra gondolok, hogy talán egyszer mi is majd hozzájutunk valami ingatlanhoz, ahol lehet barkácsolni és akkor milyen jó, hogy Te már gyakorlatot szereztél! ;)
    Puszi, melóhoz nagyon szorítunk!!! Írj azonnal, ha van híred!

    VálaszTörlés
  5. Dani, nálam kéne egy tisztázó festés, meg némi burkolatcsere a fürdőszobában. Mikor érsz rá?

    VálaszTörlés
  6. Ripetti, ez már a Ráday utcás biznisz? Küldök árajánlatot, s ha jó, megyek:-)

    Dorka, persze, szívesen segitek majd!:-)

    VálaszTörlés
  7. Hmm, Dani, mindenki Téged akar! ;)

    VálaszTörlés